Pages

Friday, December 24, 2010

Semangatnya Dia

Salam.

TADI mase aku syok-syok wat 'site visit' kat blog teman-teman lain, aku terbace topik
ni. Eh, nape lebih kurang same macam entri aku sebelum ni? Ala yang entri ni dan ini tu.. So aku go thru le entry die. Ooohh.. rupenye die penah komen kat entri aku sebelum ni tapi gune nick 'Puan Anon'.
Die pon muskil dengan metafora kentang tu. So die telah menggugelkan diri die. Yes! akhirnye die dapat pe maksud yang tersirat dan tersurat dalam entri aku tu. Ishk! ishk! ishk! semangat tui dak
Yana ni.. :). Sungguh kagum aku dengan semangatnye.. Bravo.. bravo..
Tapi satu jek aku nak gitau kat Yana iaitu kalo dalam entry Yana, kentang tu ditulis dengan name orang-orang yang dibenci kan? Tapi aku lak menggunekan metafora kentang sebagai 'satu perasaan yang tak best/kureng selesa dengan keadaan opis atau persekitaran'. Wokey?
Dan yang paling kelaka tu ialah baru ari ni aku tau yang Yana tu satu cawangan dengan aku. Cit!! Tadi aku singgah tempat die sesambil kasik surat untuk PPR. Aku gitau pasal tu dan die jawab yang die da lame skodeng blog aku. Hehehehe... what a small world, huh?
p/s rerajin hangpa gi le skodeng blog die kat sini.
Penjejak Mimpi
- semangat yang ilang... :(