Pages

Wednesday, December 29, 2010

Yeah!! Aku Kembali...

Salam.
AKU kembali mengganas!! Muahahahaha... (<-- yo yo oh jek). Windu lak bile tak mencoretkan sesuatu kat blog 'tersayang' aku nih. Pagi ni aku agak kesibukan sket. Tetibe jek memacam mende aku nak kene setel. Tak paham betui. Memule kene amend drawing pojek Geosains & Mineral kat Pahang tu. Tengah-tengah diskas, nak kene fax surat kat pejabat tapak lak. Pastu nak kene jumpe PA pade PPR lak. Naseb baik gune lif nak ke pejabat PA tu.. kalo tak sah-sah aku akan kurus. Hehehehe.. Da amend.. da plot... tup-tup kate tak yah lak. State ejas sendiri drawing tu. Amende la.. :(
Memule mase kene amend drawing tu aku rase angin satu badan jek.. kat tapak; bangunan da siap atau tak siap aku tak pasti sebenonye sebab aku bukan jage site.. kalo tak siap lagi pon aku tak pasti bape persen progres die tapi takkan le nak suh HQ gak yang amend mende ni? Alah, ciput jek perubahan die. Suh je la konsultan buat. Sofkopi aku da bagi lame dah.. sejak zaman tok kaduk dulu nun.. (<-- nampak sangat aku menipu.. Ngeeee). Tak la selame tu tapi kalo tak silap awal tahun ni dowang da dapat sofkopi drawing ni. Ejas la sendiri. Kalo setakat nak tambah 4 soket tu "small the pieces" la.. Pejam mate sebelah jek buleh setel. Pastu kat legend tu campur bahagi dah dapat TCL dan MD nye. Kuantiti DB die menten. Ape yang susahnye? Bukannye dowang minte isolator sampai ko kene wat sub-board baru dan nak kene pikir lak nak tarik ke main-board yang mane satu. Ntah pape jek aku rase..
Tapi tu lah.. keje aku ni macam ni lah.. pojek da lame tender ade gak lagi nak kene amend. Memang bosan tahap cipan.. Aku ni bukan ape.. cume aku jenis malas nak wat keje yang same berkali-kali. Letih!! Tapi pe nak buek.. sabor aje lah...
Penjejak Mimpi
- kan sabar tu separuh daripade iman?

0 comments: