Pages

Saturday, December 4, 2010

Berite Panas..

Salam.
AKHIRNYE bekas permaisuri Siti Aishah mengambil tindakan bijak dengan menyaman Uncleseekers di atas setiap pendedahan yang telah dilakukan oleh Uncleseekers dalam blognye di
sini. Aku yang duk ikut bace blog die ni (tapi tak penah komen, just memerhati dari jauh) sebenonye memang rase 'something fishy' la sket kat uncle ni. Ye la, pe rasional nye die dedahkan sume pe yang terjadi antare Siti Aishah dan diri die?
Kate die leh berubatkan Siti Aishah so ubat je lah. Yang ko nak dedahkan sume tu nape? Siap nak wat buku lagi!
Rate-rate komen kat blog Uncle ni memang menghentam die habis-habisan. Ermm... kalo aku le kene hentam dan kutuk camtu, aku rela close down blog aku ni dan buat blog lain. Hahahahaha...
Tapi walau ape pon, secare personel aku kesian kat Siti Aishah ni. Aku pon tak penah kenal die seumur idop ni tapi dari ape yang aku bace, Uncleseekers tak patut la buat macam tu kat die. Memalukan die sampai macam tu skali. Walau ape pon yang penah berlaku antare die dan Siti Aishah, die tak patut membuka aib orang walaupon atas alasan untuk membantu Siti Aishah dan 'to seek a truth'. Jage la sket adab dan etika sebagai pengamal dan pengkaji paranormal (ni die kate ek.. bukan aku kate).
Kat
sini, sini, sini, sini dan sini ade kisah pasal Siti Aishah saman Uncleseekers.
Kalo nak ketepikan etika tu, hormat sket Siti Aishah tu kan pompuan. Takkan le ko nak buli pompuan lak? Malu la sket. Da kate Siti Aishah tu tak sihat so of course la perbuatan die selame die 'berubat' dengan Uncleseekers ni adalah di luar kawalan normal die, kan? So secare logiknye ape saje perbuatan dan perkataan yang dilakukan oleh Siti Aishah ni adalah tidak buleh diterime pakai dan tidak buleh dianggap benar. Tu pade pendapat aku la..
Ape pon, aku harap yang menjadi mangse akan mendapat kemenangan dan pembelaan dan pemangse aku doakan mendapat pembalasan setimpal dari Allah swt. Insya Allah doa orang yang teraniaya akan dimakbulkan olehNya.
To Siti Aishah, we'll always with u and pray for you.
Penjejak Mimpi
- respek Siti Aishah sebab die bekas permaisuri Agung yang pertame tutup aurat.

0 comments: