Pages

Wednesday, December 1, 2010

Aku Blogger! So What?

Salam.
INI adalah kali kedue aku cube join dalam segmen
En Ben Ashaari. Emm, kalo korang nak tau detail penuh pasal segmen ni, korang boleh gi kat sini ye..
Ok, aku mulekan... Memule nak kene cite pasal latar blakang aku ye.. Emm, aku ni lepasan enginnering IPTA. Dan skang ni jadi kakitangan awam kat KL ni. Da hampir enam tahun aku kat utan batu KL nih. Opis aku kat area Mid Valley jek tapi walaupon gitu aku tak rajin nak gi soping kat Mid Valley tu. Malas la.. Buat letih jek nak jenjalan.. Dunie aku hanyelah umah, opis dan dunie maya...

Pendapat aku tentang dunie blog? Sebenonye pade aku ianye bergantung pade cane kite pandang tujuan blog tu sendirik. Pade aku, dunie blog ni tersimpan 1001 macam perkare samade bagus dan tak bagus. Terserah pade kite nak menilainye.

Sepanjang aku menjadi blogger (kene tambah word 'picisan') ni, takde perkare negatif yang aku alami. Most of the time positive ajek yang aku dapat. Lagipon aku malas nak berat-berat pale otak nak pikir mende-mende negatif nih. Letih dan serabut jadinye nanti.

Kalo bercakap pasal name dan glamer, skali lagik aku punye jawapan iaitu bergantung pade niat seseorang blogger tu.

Bangge ke jadi sorang blogger ek? Erm, ade sket la rase bangge tu sebab tak sume orang mampu menulis macam kite ni; kelompok-kelompok blogger (<-- perghh!! ayat riak giler!!)

Itu ajelah coretan aku kali ni. Insya Allah aku tulis lagik..

Penjejak Mimpi
- memang best jadi blogger ni...:)

4 comments:

alinac lover said...

ngee..jemput join Ga yong yer

http://www.alinacshoppe.com/2010/12/giveaway-kalau-saya-shopping-di-alinac.html

Azza Firza said...

salam blogger, teruskan brblogging yaa, datang dari segmen abg ben, jemput ke blog buruk saya jugak ea (:

penjejak.mimpi said...

Salam.
Hehehehe... blog buruk? Jangan le kate gitu.. Same la.. blog saye ni pon ntah pape gak.
Anyway, happy blogging.. :)

penjejak.mimpi said...

To alinac lover: Ok, insya allah... musti menarik, tertarik ko memang da bomb nih..! :)