Pages

Saturday, December 18, 2010

Game For Fun - Favorite Photo Contest

Salam.
SEMALAM de sorang teman blogger tinggalkan komen kat sini
, invite aku untuk join Game For Fun - Favorite Photo Contest. Lepas aku terjah blog die... terpikir pe salahnye nak mencube? Saje sonok-sonok.. Menang kalah belakang kire kan.. :)
Untuk melayakkan aku join contest tu, de few questions yang aku kene jawab so nak tak nak kene le teman menjawabnye.. Ngeeee.. Ok, kite mulekan ye... Jeng jeng jeng...
Dalam surat beranak, dalam IC dan dalam sume dokumen rasmi aku diberi name Sukarsiah Bt Abd Rahman. Unik tak name aku? Hahahaha.. rasenye kat Malaysia ni mungkin hanye aku sorang jek yang ade name tu. Tapi aku penah surf internet cari pasal name aku yang unik ni. Tada!!! Aku jumpe sorang; tak silap aku kat Pahang. Older than me, ok? Means hanye ade 2 orang jek la name macam tu. Unik?
Kekadang aku senang kalo orang panggil aku dengan nick name aku ajek. De yang panggil aku dengan name Sue dan member-member opis panggil aku dengan name Zue. Name Zue tu? Ha.. ade la rasienye... Ade lagi beberape nickname aku tapi aku takmo reveal kat sini. Cukuplah 2 tu. :)
Aku ni anak jati Perak. Da dekat 36 tahun menjengah bumi ni. Awal bulan Mac besday aku. Erk! ade sesape nak bagi adiah kat aku ke? Ala, pe salahnye... Allah akan murahkan rejeki pade mereka yang bermurah ati tau.. (<-- ayat provok).
Blog aku diberi name Bicara Seorang Aku. Cewah! konon puitis la tu.. Podacit.. Tapi setakat ni aku memang hepi dan bangge dengan blog aku nih.
Gambar yang telah aku snap gune digital camera bren Sony model DSC-W90 tu adalah seperti di bawah:

Pasal gambar ni ek.. Cite die cegini.. Aku sebenonye kebetulan baru balik dari kopi-kopi dengan anak buah aku kat Coffee Bean area KL Sentral. De la bawak kamera skali. Kunun nak bergambar tapi tak amik pon. So on the way lepas transit kat Masjid Jamek tu; time tu da lepas Maghrib aku terpandangkan Masjid Jamek ni.. "Ermm... cantik gak masjid ni.." ati aku berkate so aku dengan pantasnye terus la men'snap' gambar Masjid Jamek tu... Sekian, terime kasih. Rasenye da jawab sume soklan..

Jap.. nak check senarai cik penganjur ni jap..
1. Peserta da jawab sume soklan? --> udah :)

2. Add
cik penganjur sebagai follower? --> pon dah
3. Titipkan sesuatu untuk cik penganjur? --> time kasih ye sebab invite saye.. :)

4. Da tinggalkan URL kat ruangan komen? --> jap ek.. lepas ni..

5. Tag/pomot kat geng-geng blogger --> aku tag kat sume orang yang bace entri ni lah. Buleh?

6. Letak pic kat wall? --> ditanggung beres..

Ok, setel. Penat rasenye. Aku pon da nak kene siap-siap nak kuar ni. Karang-karang aku update lagi. Tata... :)

Penjejak Mimpi
- saje sonok-sonok release tensen... :)

2 comments:

Nur Ardilla Najwa said...

salam... sis, thanks sbb sudi join contest nie. hihi. dah lama tak g masjid jamek... =)

penjejak.mimpi said...

Salam.

Adilla, welcome. Saje sonok-sonok sesame kite... :)