Pages

Sunday, December 19, 2010

Update Bloglist

Salam.
AKU skang ni ngah sibuk mengupdate blog list. Samade teman blogger yang terjah blog aku melalui komen atau aku yang terjah blog dowang secare tak sengaje ataupon dengan sengaje. Bile da ade list ni, senang la sket aku nak terjah lain kali. Dan memudahkan aku nak blogwalking nanti. Lalalalalalala..
Oh ye, kalo sudi buleh gak sertakan url blog korang di ruangan komen. Insya Allah aku akan wat site visit kat blog korang nanti. Sesame bantu membantu teman-teman blogger. Tak gitu?
Penjejak Mimpi - kawan-kawan takmo lawan... :)

7 comments:

Cik Tom said...

bagus2..bloglist penting utk terjah n tau update dr blog kawan..

penjejak.mimpi said...

Salam.

TQ Cik Tom.. :)

Faztee Danisha said...

tul2..sng nk blogwlking n tgk update t'kini...http://shares-something.blogspot.com/

penjejak.mimpi said...

Salam.

TQ Baiti.. :)

Amy Syaquena said...

As'salam..

yap bloglist tue penting untuk memudahkan kita BW...

shima said...

tula kak zu...tk pernah pun komen blog sy...:(

penjejak.mimpi said...

Salam.

To Amy: blaja dari otai blogger.. :)

To Shima: tak bagi komen tapi saye bace pe yang shima tulih... :)