Pages

Saturday, December 18, 2010

Weekend..

Salam.

ARI ni seperti wiken yang lepas-lepas aku memang bangun lambat. Malam tadi kua makan dengan dak umah kat Satay Station di area Setiawangse. Sate tu order jugak tapi mi rebus aku bedal dulu. Ngeee... Buleh tahan la sedapnye mi rebus kat situ. Kuah pekat tapi mi sket giler. Macam untuk hidangan budak tadika jek. Tapi sate die maveles la.. Besar dan rase la gravy yang diperap kat ayam dan daging tu.. :) Rege pon tak mahal. Kami order mi rebus 2, sate ayam 10 cucuk, sate daging 10 cucuk dan teh ais dengan limau suam dalam RM34 jek. Tu pon tak abeh satenye.. Tapau.. Tu la.. tamak giler kami ni. Hahahaha.. Balik tu sebab takde cite yang bes kat tv terus aku masuk bilik ngadap blog. Ketagihan... addicted... gian... ape lagi words yang sesuai untuk aku skang ni? Sejak kebelakangan ni? :)

Pagi tadi tersedar jam 6.30am dan terus solat subuh. Pastu sambung tido la beb. Tak ujan kat area umah aku ni tapi sejuk sampai ke tulang itam. Kipas? Hehehehe... menten hala kat muke aku..

Jam 11am tersedar de due sms; dari Lulu ngan
kak long (<-- anak sedare aku gak die ni). Terus tak jadi tido dah. Sebelum tu memang aku da sedar-sedar ayam dah.. tapi wiken kan... watpe nak bangun cepat-cepat... rugi la wei!!!!
Penjejak Mimpi - karang nak kua lagi... Esok lak plan ngan dak umah nak layan filem "Antu Kak Limah Balik Umah". Dengarnye best... :)

0 comments: