Pages

Wednesday, December 15, 2010

Beli Jugak..

Salam.
BALIK keje semalam cam bese aku transit kat KL Sentral. Kan aku de cite dalam entri kat sini
pasal jualan murah buku kan.. At last aku beli gak buku kat situ. Da bape kali tawaf.. da bape kali selak buku ni.. selak buku tu.. Malangnye bukan buku pasal Singapura ataupon ensiklopedia negare-negare kat dunia yang aku beli tapi buku ni..
Ngeee... ala-ala sejarawan la kunun... jangan kene sawan udah ler... :)

Korang jangan tanye isi buku tu ye.. Sebabnye aku baru khatam bab 'prakata' die jek.. Hahahaha.. Lepas tu menguap dan terus terlena.. Teruk betui aku ni kan? Bile buleh abeh bace, aku pon tatau...
Penjejak Mimpi - dulu cite-cite nak jadi pengkaji sejarah (archaelogist) tapi sudahnye involved dalam elektrik.. Jauh benor menyimpangnye weh!!!

2 comments:

Amy Syaquena said...

As'salam..

nanti dah khatam leh la share dengan amy ..

penjejak.mimpi said...

Salam.

Amy, jangan ditunggu buah yang ntah bile baru nak gugur tu ye... hehehehehehehe...