Pages

Tuesday, December 28, 2010

Sengal Ubi

Salam.
AKU da tercongok depan netbuk ni rasenye da dekat 2 jam lebih. Duk asik BW ke blog orang lain. Cube nak menulis sesuatu tapi ntah tetibe jek otak aku ni blank!! Oh no!! Takkan aku da kering idea kot? Aku cube perah idea demi satu entri tapi ni hasilnye... Satu entri yang hanye mengandungi 77 patah perkataan dan tidak bermakne ape-ape. Cume coretan sengal dari sorang Penjejak Mimpi...
Penjejak Mimpi - apekah maknenye sume ni?

4 comments:

Amy Syaquena said...

semalam pun amy jadi macam awak sabar je la..

misz sheyla said...

sabar.....kite pun same aje..ari ni blank..BW aje la kot

syira aka sepatu hijau said...

salam

yang penting bukan copy paste copy cat

and bla bla...

tulus dari hati gitu :D

Penjejak Mimpi said...

Salam.

To Amy - sabar memang sabar tapi rase semacam bile tak menulis sesuatu.. :)

To Misz Syeyla - nampak gaye gitu lah.. :)

To Syira - yang tulus dari hati tu yang payahnye... :)