Pages

Sunday, December 26, 2010

Tahniah Malaysia.. :)

Salam.
TAHNIAH untuk pasukan bola sepak Malaysia yang telah menewaskan pasukan Indonesia dengan 3 mate berbalas 0. Aku bukan peminat bola sepak tegar tapi tumpang hepi dengan kejayaan ni. Lepas ni ade lagi cabaran selame 90 minit menanti pasukan Malaysia di stadium Gelora Bung Karno pade 29hb nanti. Muge kite akan terus melakar kemenangan dan menjadi juare baru Piala AFF Suzuki ni, insya Allah.
Penjejak Mimpi - kaki bangku.. Heh heh heh

5 comments:

ida said...

Malaysia! Malaysia! Malaysia! perhhh...mmg x sia2 g stadium tadi..mmg best giler game tuh..lg best dr ms Malaysia lwn Vietnam..mmg cukup mengujakan...smp sanggup tunggu smp wisel penamat dibunyikan...tahniah kepada pasukan Malaysia..dengan bekalan 3 gol, moga Malaysia akan membawa pulang Piala AFF Suzuki ini...

(rasa cam nk g Jakarta je tgk game kat sana lak..hehehe..)

ida said...

nyah, Stadium Gelora Bung Karno laa

Penjejak Mimpi said...

To Ida - Da betulkan sebelum dibagitau. Pe pon tq bebanyak.

me said...

hehe..mata ko kena pancaran laser kan? apsal w/pun mata ko x kena pancaran laser tp ko x bleh tangkap bola yg safi sali sumbat, banyak cakapppp...

ida said...

uishhh...garang tul..mmg poyo je keeper tuh...mula2 penyokong Malaysia bising + boo gak..pastu sume senyap je...then, bila diaorg msk padang blk, trus bg sorakan..aku mmg doa je ms tuh, biar la gol..br padan muda keeper tuh..skali goooooooooooooOOlllllllllllllll....
mmg puas ati ...hehehe...