Pages

Tuesday, December 28, 2010

Gila Contest? Kemaruk Hadiah?

Salam.
AKU akui semenjak 2 menjak ni aku rajin join kontes atau ape-ape segmen yang dibuat oleh teman blogger lain. Dan hampir kesemuanye bukan disebabkan aku di'tag' oleh sesape (al-maklum aku bukan sape-sape) tapi secare tak sengaje aku jumpe mase aku skodeng blog blogger yang jadi follower aku (<-- perghh!! macam ramai siot follower aku nih) ataupon time aku BW kat mane-mane blog yang takde dalam bloglist aku. Kire cam kes terjah abang rambut ketak tu la. Cumenye korang tak tau rambut aku ketak ke tak, kan? Ngeee
Sebenonye aku join tu takde la sebab ape pon.. saje sonok-sonok. Nak dapat ramai kenalan. Tapi kalo da naseb baik dapat adiah untuk mane-mane contest atau giveaway tu, da kire bonus. If not, takde ape-ape la. Takde rase kecewa tak dapat ke.. tak menang ape-ape adiah ke.. Tak perlu ade pasan camtu.
Korang pon harapnye gitu gak. Aku yakin kite sume ade tujuan yang same; nak kenal dan menambahkan kenalan maya. Tu aje. Senang cakap saje nak hepi-hepi la. Jadikan kontes atau segmen tu sebagai platform untuk mencari kenalan, menambah ilmu (ilmu yang baik-baik ajek tau) serta berkongsi idea dan pengalaman.
So korang lepas ni jangan le bosan lak bile bukak blog aku ni, duk asik kontes ataupon segmen berderet-deret. Ape, korang ingat senang ke nak cari idea menulis ni ha?
Penjejak Mimpi
- bertambah kenalan sejak rajin join kontes dan segmen.. :)

4 comments:

lianalovekhairi said...

ada contest baru ke????

Penjejak Mimpi said...

Salam.

Hai, semangat nampak?

nadzirah razalli said...

hi :)) aah kan..sy sokong kita join contest sbb nak kenal ngan org lain jugak :D tgk gelagat org :D

Penjejak Mimpi said...

Salam.

Betul3x..