Pages

Thursday, December 30, 2010

I Hate You!!!

Salam.
AKU bencikan ko HRMIS! Dari pagi tadi aku duk ngadap pc kat opis ni nak setelkan SKT dalam HRMIS ni tapi die duk 'hang' kat 'pegwai yang dinilai'.. Ape kes nie? I hate you, HRMIS!!
Penjejak Mimpi - sape suh buat keje las minit? Padan muke ko Cik PM!

6 comments:

riza said...

HRMIS mmg selalu begitu...bila nak guna masa tu la nk buat hal...

Penjejak Mimpi said...

Salam riza..
Sebenonye salah sendiri. Sp suh lewat2 update HRMIS tu kan? Hahahaha..
Pe pon salam kenal dari Penjejak Mimpi :)

Azza Firza said...

whoahh sabarrrr, jangan marah marah pagi hari nie, hehe

Penjejak Mimpi said...

Salam Azza..

Memang le sabar ni.. Kalo tak sabar da lame terbakar opis ni akak bakar.. Hahahaha

lianalovekhairi said...

kalau terbakar opis tu, saya yg kat tingkat atas nie xselamat wei, huhuu ;-)

Penjejak Mimpi said...

Salam.

LLk, tak kire la... tu sebabnye ade istilah "marahkan nyamuk kelambu d bakar" n skang sy marahkan HRMIS so satu CKE akan ku bakar! Muahahahahaha (<-- gelak orang kejam!)