Pages

Saturday, December 18, 2010

Aku Patut Bersyukur..

Salam.
AKU tingin nak beli...

Samsung Galaxy S
tapi aku da ade...

Blackberry Curve

Yang ni pon rase cam nak sambar satu...

Apple Ipad
Tapi yang ni cane lak?

Laptop bren Asus
Errmmm... yang ni pon macam best jugak...

DSLR Camera
Ala, kan aku da ade yang ni?

Digital camera

Aku da ade dah mende ni... (sila abaikan 2 jari kat bawah tu ye..)

Ipod & Headfon
Tapi ok tak kalo aku sambar lagi satu yang ni?

Ipod Touch
Lastly skali.. rase cam nak order yang ni...

Myvi
Tapi aku slalu naik yang ni...

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Komuter KTM
So bukan ke aku patut bersyukur dengan ape yang ade? Nape la aku nak membazir lagik?
Udah-udahle Cik PM oi... tak yah nak membazir... Ops!! Yang myvi tu oklah.. Mende lain tak yah beli dah kecuali rosak. Ok? :)

Penjejak Mimpi - manusie ni memang tak penah puas :(

4 comments:

Nur Ardilla Najwa said...

salam...jemput join contest d blog saya... =)

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

Anonymous said...

amboi!!! byk betul wishlist dia :-). Xpe, kita tunggu pak najib umumkan bonus tahun depan ye (harap2x dapatlah kan coz dah lama xmerasa bonus)

penjejak.mimpi said...

Salam.

To Najwa - insya Allah. Nanti sy terjah blog you :)

To Anon - Bonus? Hahahaha... tak merase la weh.. Paling lebat pon RM1K jek dapat.. Tapi tatau la kot de rejeki kite.. Nak amik ati le katekan.. :)

me said...

sapa nak bagi korang bonus, jangan bermimpi di siang hari la weii..