Pages

Friday, December 24, 2010

Tokey Kedai Kena Bunuh

Salam.
BARU jap tadi Lulu kol aku. Katenye Sri Dewa mati kene bunuh. Ups!! Korang tak kenal kan Sri Dewa tu sape? Hehehehe.. Sri Dewa tu name panggilan kami sefamily untuk tokey kedai runcit (atau buncit?) kat kampung. Name betul uncle tu aku tak sure. Tak ingat pon ye even anak sulung die dulu satu skul dengan aku.
Lulu cite yang die pon baru tau dari kakak aku yang sorang tu lagi. Pembunuhan tu berlaku semalam. Katenye mungkin motif pembunuhan tu sebab rompakan. Die mati di tempat kejadian lepas ditikam 2 kali kat rusuk.
To tell the truth uncle tu memang garang tapi dengan kami adik badik okey jek. Kirenye family die pon kenal family aku sebab kami slalu beli barang kat kedai die.
Kesian Sri Dewi (<-- panggilan untuk wife die). Hmm... Bile dengar tu, macam-macam yang aku pikirkan.. da tak selamat area umah mak aku tu... sesape pon leh jadi mangse... manusie semakin kejam... nyawa manusie da takde nilainye...
Penjejak Mimpi - muge pembunuh tu dapat dibawak ke muke pengadilan. Sungguh jahat dan kejam!

0 comments: