Pages

Thursday, December 23, 2010

Sunyinye Opis Saye..

Salam.
HUMANG ai!! terase betape aktifnye aku ari ni. Duk asik mengupdate blog. Hehehe.. kucen da takde so tikus ape lagik? Bermaharajalela la.. Yay!! Ups! Excuse me.. aku bukan makan gaji bute ye.. tadi aku da naik atas cari PA Pengarah Perunding Rekabentuk (PPR) tapi die gi kusus. PPR lak takde; gi miting. Kalo die ade pon tak kuase aku nak gi jumpe direct kat die eh.. Pe-pe hal, better jumpe PA jek. Senang.. lagipon aku ni bukan sape-sape... orang yang tidak berpangkat.. hanye orang kecil... aku tidak mahu dikenali.. biarlah aku begini.. (<-- ayat skema.. konon nak down to earth la tu.. podacit!)

Ari ni opis aku lengang giler. Ramai yang gi odit tapak pojek. Pojek ape tu, aku tak leh reveal kat sini. Bahaye! Nanti tak pasal-pasal aku kene ngadap PK lak. Namo-namo... i dun like it so just le it be a secret, wokay? Nape aku tak gi? Hehehehe... sape suh tak cakap awal-awal? Today i'm wearing baju kurung batik so it's not suitable for me to panjat-panjat all the tangge yang tak siap kat site. So oleh sebab itu, aku telah ditinggalkan oleh lelaki-lelaki kat opis nih. Huh! gi lah site. Nanti korang gak yang kene wat repot. Hahahaha... (<-- gelak kejam).

Last aku pegi memang tak siap sepenuhnye so amatlah membahayekan untuk sorang 'adik manis' (<-- maniskah?) melangkah ke sane ke mari.. memanjat mane-mane tangge dengan berbaju kurung. Mase gi tu pon aku pakai high heel. Gile ko? Ape ke hal nye tak pakai safety shoes? Ade safety shoes tapi rasenye macam tak anggun lak berjubah seluar dengan memakai safety shoes. Ishk! ishk! ishk!! Ko ni nak gi site ke nak gi fashion show cik PM?

Tambahan pulak aku kureng selesa dengan pandangan dan jelingan mamat-mamat Indon kat site tu. Sedangkan aku berjubah seluar pon dowang pandang semacam.. apatah lagi kalo aku berbaju kurung? Hahahaha.. (<-- gelak orang yang bajet cun). Nanti tak pasal-pasal ade yang jatuh bangunan lak! Takpon kene renjatan elektrik. Sape susah? Main contractor gak yang susah.. Aku? Aku tak susah... aku menten gini... :)

p/s time aku update entri ni ade lak sorang supplier ni main terjah jek masuk bilik engineer. Aku da stat nak sound tapi agaknye die tau aku nak marah terus die kasik kalendar 2011 dan business card die. Terus tak jadi marah... Hahahaha :)

Penjejak Mimpi
- sunyi opis... sesunyi ati nih... :(

2 comments:

me said...

mmg aktif betul ko update blog, sampai aku x t'kejar nak m'bacanya

Penjejak Mimpi said...

Salam..

Tau takpe.. tengah bersemangat nie... Ngeee