Pages

Tuesday, December 21, 2010

Kontest Blog Terkemas

Salam.
MASE aku tengah skodeng blog member-member blogger ni, terjumpe satu blog
ni yang ade menganjurkan blog terkemas. Hahahaha.. rase nak gelak guling-guling pun ade. Kemas ke blog aku ni? Takde maknenye.. Saje jek aku nak join kontes ni. Menang kalah tu blakang kire.
Ni pon ntah layak masuk ke tak sebab katenye tinggal lagi 20 penyertaan. Hmm.. kalo tak layak masuk pon takpe. Wat 'latihan jari jemari' jek pon da ok...

So pade sesape yang berminat nak join kontes ni, hangpa buleh gi kat url kontes yang dak Hana
ni buat.
Aku nak tag sape ek? Ok, aku try tag kat

1. shezul-shima
2. Faztee Danisha
3. pade sesape yang skodeng blog aku ni.. :)
So sesape yang berminat, korang buleh gi kat
kontes ni ye... :)
Penjejak Mimpi - mencari keseronokan sementare diberi peluang....

7 comments:

Faztee Danisha said...

cm bmint nk join...emm tag tu 4 wt...krg fhm

Faztee Danisha said...

dh tutup pn,,,:(

penjejak.mimpi said...

ler... ye ke?
tak tau le pulok..
sowy..

Faztee Danisha said...

ok..xpe..kot de lg inform yerk..just try nsib nxt tm

penjejak.mimpi said...

insya allah...

penjejak.mimpi said...

insya Allah..
kalo ade lagi saye tag awak...
ok? :)

Faztee Danisha said...

OK..TQVM