Pages

Thursday, December 16, 2010

Aku Gagal.. :(

Salam.
JAP tadi tengah bes-bes blogwalking (<-- at the same time, menyemai budaye membace nih), TA kanan panggey aku. "Ishk!! potong stm tui le.." ati aku berkate-kate.. Terus aku gi ke tempat die. Die pon explain le ape yang die nak.. Aku ok ajek la..
Ohh.. Nak minte tolong aku ejas column kat fail Excel. Hmmm.. aku ni macam le terer sangat. Mende aku pon same jek macam orang lain. So aku pon dengan muke 'kondifen' terus duduk kat tempat die. Die lak ade diskas dengan bos dan lain-lain. So aku pon godek-godek la.. Da try ejas sume.. Print setting la.. margin la.. bla bla bla... tak buleh jugak.. Die nak aku combinekan keje dia tu dalam satu saiz A3 paper jek. Takmo sampai makan 2 page. Aku da cube tapi...Jenuh dah aku set print setting percentage.. Tak buleh gak...
Sampai aku rase nak tertido depan PC die tuh.. Agghh!!! busan lak... layan lagu Maher Zain jap lah kat tipon nih... Bukak slow-slow beb... Cukup untuk tinge aku ajek. Try godek-godek lagi.. Cane nih? Nape aku tak dapat setel nih? Makan biskut sambil minum-minum pon jelas tak mampu meransang minda aku..
"Layan blogwalking lagi lah.. Kak Ila bukan tau.. Hahahaha...." Tanduk nakal da mule kua dan tumbuh atas pale aku nih.. Tapi bile kak Ila masuk bilik die, aku cepat-cepat bukak fail keje Excel die tuh.. Wat-wat muke siyes... Pandai tak aku berlakon? Ngeee....
Last-last aku da givap.. Dekat sejam lebih aku ngadap PC die tu.. Aku pon da tatau pe masalahnye.. Otak aku da tepu beb.. da 'hang'.. :(
Sori le kak Ila, gua tak dapat tolong lu la... Ari ni otak gua tak berfungsi dengan baek.. Da lame tak defrag... So tak dapat nak setel masalah lu...
Penjejak Mimpi - otak ni kene rehat...

6 comments:

Amy Syaquena said...

As'salam...

yang x tahanya boleh siap dengar lagu maher zain lagi tue.. pastu sempat lagi makan biskut ha3.. macam tue erk cara tenangkan diri..

penjejak.mimpi said...

Salam..

Hahahaha,,, memang la Amy.. dat is my way to handle stress! :)

shima said...

pecah dh rahsia kak zu...habis kak ila tau....sy nk bgtau TA kanan tu...hahhahaha

penjejak.mimpi said...

Jangan nak ngengade ye shima... kalo k ila tau, siapppp Shima... hahahahaha... (<-- ugutan manje...)

shima said...

hahahha...malu2 plk...sy igt sape la TA kanan tu..rupenyer kak ila...tk pe sy simpan rahsia kak zu...hahhahaha

penjejak.mimpi said...

Shima: Gud... :)