Pages

Wednesday, December 15, 2010

J-Card Day..

Salam.
ARI ni dan esok ade J-Card Day kat Jusco Mid Valley. So sesape yang de J-Card tu, marilah beramai-ramai mengabiskan duit memasing ataupon duit suami anda dengan senang ati. Takpon swipe ajek. Pe susah.. kredit kad kan berlambak dalam purse tu.. Pilih yang mane satu.. Jangan over limit udahler... :)
Tadi aku tak gi Jusco pon. Sorry la beb, aku ni bukan kaki shopping. Kalo de mende yang nak dicari; yes aku akan membeli belah. Kalo takde mende, aku malas nak buang mase. Duk usya-usya barang tapi tak beli.. Ah, malas aku de..
So sesape yang tak sempat atau tak puas nak abehkan duit lagi, esok masih ade.. Moh kite reramai membazir duit; membeli barang yang tak perlu.. membeli barang yang entah esok entah tahun depan baru kite nak pakai... membeli barang yang tepape hanye sebab terpesona dan tertarik dengan angka dan peratusan jualan murah... Tapi pade penggune yang bijak, time ni lah nak memborong mende-mende yang da lame berkenan.. Tertunailah ajat hangpa no.. :)
Penjejak Mimpi - patutle Carrefour tadi lengang jek.. Bagus gak.. tak yah nak beratur panjang.. :)

4 comments:

Sepatu Hijau said...

salam

terima kasih :)

penjejak.mimpi said...

Salam.

Sesame.... :)

shima said...

antara org yang bijak tu saya la...hehheheh...bukan setakat jusco sy tk pegi carefour pun saya dah lama tk pegi...satu midvalley la dah dekat 2 mggu sy tk g jalan...berjaya tk sy????????...
bukan pe sbb dh pokai...hhehehehe

penjejak.mimpi said...

Takpe... blanje berhemah... :)