Pages

Saturday, December 25, 2010

Aku, Lulu dan SMS

Salam.
SEMALAM adik aku sms. Kami memang ari-ari akan bersms. Kalo tak die yang stat, aku yang akan stat sms kat die. Saje tanye pasal anak-anak die. Ni bile ade
anak sedare baru, lagi le kerap kami bersms.
Tibe-tibe die tulis dalam sms tu "gelak lak.. dh ler pggl aku Lulu dlm blog. Lulu tu name pompuan gtl!!" Hahahaha... aku gelak besar. Mase tu aku tingat ape tau? Aku tingat filem zaman 70an dulu. Ala, filem Melayu pastu hero die Jins Shamsuddin name Jefri Zain tu. Filem ala-ala James Bond. Dalam tu ade la watak pompuan cine jahat dan agak gatal. Ahh.. penat aku describe korang bukan tau pon. Mane-mane blogger yang umo lebih kurang cam aku ni ingat la kot filem tu.. Pastu aku reply sms die "xpe. Nsb bek aku pggl ko Lulu. Kalo aku pggl ko Apple cane? Wakakaka". Die reply ape? "Gilak!"
Hehehehehe.. Name Lulu dan Apple tu bukan aku sesaje letak. Puncenye kalo tak silap dari die jugak. Bese la, aku ngan die ni kalo jumpe memang akan pot pet pot pet tak abeh-abeh. So memacam le mende yang disembangkan. Pastu die ade cite pasal kengkawan chinese die kat opis die tu. Ala, dowang ni kan kekadang de name kristian cam Catherine la.. Stephanie la.. Pastu ntah cane terkua lak name Lulu dan Apple ni. So sejak tu dalam sms memang aku panggil die Lulu. Melekat sampai skang.. Comeli gak name Lulu tu kan? :)
Penjejak Mimpi - semalam Lulu mms pictura Qalesya. Baby pakai skirt.. Pipi menten tembam cam pau..

0 comments: