Pages

Thursday, December 23, 2010

Aku Yang Teruja.. Yay!!

Salam.

ARI ni aku sedikit teruje sebab ter'short-listed' dalam segmen Enche Ben
iaitu 'Sayalah Blogger Itu'. Hehehehe.. nak tergelak pon ade sebab memule die suh join segmen ni, pastu segmen ni lak. And at last bile check, name aku tersenarai dalam top 50 lak walaupon da ujung-ujung. Tak kisah la tu. Janji tersenarai... :)

Pastu dalam segmen kedue; kua lak soklan tentang aku. Memule tak caye gak. Mane tau kot aku yang terperasan sendirik ke kan.. Payah kalo pasan sensorang ni. Tapi sape lagik yang bergaye 'macho' depan muzium tu kalo bukan aku? Hehehehe..

Tengah malam ni baru Enche Ben nak umumkan pemenang untuk segmen die tu. Sape yang berjaye? Kite tunggu dan lihat... Ngeh ngeh ngeh..

p/s Baru blaja-blaja gune 'paint'. Bese aku lukis gune autoCad ajek... :)

Penjejak Mimpi - hendak 1000 daye, tak hendak 1000 dalih kan?

2 comments:

mary ann ;) said...

haiii..ohh, awk rupanya yg depan muzium tu..hahahah

saya follow sini ya, jemput singgah belog okay ;)

Penjejak Mimpi said...

Salam.

Ok.. sy folo awak gak.. :)