Pages

Friday, December 24, 2010

Bloglist Lagi

Salam.
ARI ni ingat nak kua gi bank jap; nak bayar kad kredit tapi rase malas lak. Isnin kot.. Ari Isnin tu by hook or by crook kene bayar gak sebab last day untuk bayar. Hahahahaha... Tu lah, time men'swipe' tak ingat... time nak membayor tu liat la pulek..
Baru lepas mengupdate bloglist. Tak abeh-abeh aku ni. Tengah pikir pe care terbaik untuk senang aku blogwalking/site visit/skodeng blog hangpa. Da gi tengok wijet Mister Linky's tu tapi aku bace gitu-gitu ajek. Wijet tu kite tak tau samade blogger tu apdet ke tak.. Kan? Nak letak kat sidebar letih lak aku nak men'scroll' ke bawah. Nak tambah page, tu mungkin la tapi same gak macam wijet Mister Linky's tu..
Tapi kemungkinan yang mungkin ialah aku akan letak kat sidebar aje kot. At least aku tau le die apdet ke tak, kan? Knock! knock! knock! Hellloooo.. enibodi hom? Blogger otai, eni idea? "Buah cempedak di luar pagar, amik galah tolong jolokkan, saye blogger baru belajar, kalo salah jangan le mare, tolong le tunjukkan.. :)"
p/s ade sesape lagi yang nak aku masukkan dalam my bloglist? Nanti leh kite skodeng sesame sendirik! Uishh!! skodeng blog la... Hangpa jangan nak pikir biru ye... :)
Penjejak Mimpi - aku tau takde mende yang datang bergolek make akan ku gandekan usahe ku untuk menambah ilmu blog di dada.. Chaiyok! chaiyok!

6 comments:

nora said...

bila nk pulangkan balik galah aku tu

lama dh kot ko pinjam

Penjejak Mimpi said...

Salam..

Ala Nora, kasik le aku pinjam lagi seminggu.. Ujung tahun ni aku pulangkan balik kat ko.. hahahaha...

Pe pon, salam kenal dari Penjejak Mimpi :)

tenangsudey said...

hahaha.... skang macam da terer je.. leh la kot pulangkan galah...

Penjejak Mimpi said...

Salam.

To Tenangsudey: tak le terer sangat pon. manayk lagik mende nak kene explore... :)

CIK TOM said...

happy blogging...

cr nak up alexa rank??hehe..kena tunggu cik tom belajar dl n bila rank up nati cik tom akan share dlm n3..tunggu :)

Penjejak Mimpi said...

Salam ziarah..

Ok cik tom.. :)
Tak sabar nak tau nih..
Ngeh ngeh ngeh...