Pages

Monday, October 25, 2010

Gile Kentang - Part 1

DA beberape ari aku gi opis dengan mengusung 'kentang yang busuk'. Da dekat bape ari ek? Lame gak la... Ntah bile la baru aku leh buang kentang busuk ni. Kalo ikut aku memang tak larat nak ke hulu ke hilir dengan kentang-kentang busuk ni tapi pe nak buek..

Pe pon, muge Tuhan dapat tolong aku setelkan sume ni dan dengan kadar segera aku dapat buang kentang-kentang yang bau tak bes tu.. Huhuhuhu...
p/s Besnye kalo time-time ni dapat makan mashed potato ke... fun fries ke... cheezy wedges ke... erm.. yummy yummy... :)

4 comments:

me said...

apsal aku yg bijak bistari ni x paham plak?

penjejak.mimpi said...

Ermm... maybe kebijakan dan kebestarian ko lom sampai ke tahap 8 agaknyer.. Hahahahaha..

Anonymous said...

kentang bucuk???nape bawak g opis pulak?

penjejak.mimpi said...

Tu la... da label pon 'tersirat & tersurat' camtu la... Ari ni kite bermain dengan unsur2 metafora ye murid2... :)