Pages

Friday, December 10, 2010

Tensennye Aku!!

Salam.
SKANG ni aku rase tensen giler. Nape le nak suh dan pakse aku jugak? Kan da kate aku takmo pegi? Dah la.. Ni nak kol lagik.. Letih la.. Tanye nape aku takmo pegi.. De la alasannye.. Bile da gitau alasan pon takmo paham jugak! Nak gak suh aku pegi.
Aduyai makcik... Bukan masalah cuti... Bukan masalah ongkosnye tapi aku tak prepare lagi. Bukan soal nak hafal itu dan ini... Diri aku ni tak bersedia lagik. Ok? I'm not ready yet. Tolongla paham aku ni!!!!!!
Penjejak Mimpi - nape la jadi gini?

6 comments:

Amy Syaquena said...

As'salam..

releks2 jagan tension2 , cool sudah

penjejak.mimpi said...

Salam.

Memang kat opis ni 'cool' giler... da nak beku dah nie... :)

Anonymous said...

poey mano?

penjejak.mimpi said...

Hmmm... makcik sebolah umah den ni ha.. pakso den poie kodai.. Den da kato tak mahu.. die pakso jugak.. :(

Anonymous said...

makcik sebelah umah kirim suruh beli barang kat kedai ke????

penjejak.mimpi said...

Err... err...