Pages

Friday, December 17, 2010

Aku Gagal.. (Latest Update)

Salam.

SEMALAM aku de post entry pasal
ni kan? Tup-tup pagi tadi big bos emel minte aku print kan untuk die mende tu. Aku da gelabah puyuh dah. Ye la, da tak menjadi kan, cane nak buat? Tapi aku tetap le print untuk die. Aku print sebijik-sebijik pe yang ade dalam emel aku tu. Die tanye la nape tak jadi so aku sebagai pemegang title 'anak patung jujur' terus le ngaku ketidakteroran aku tu. Last-last die yang setelkan. Die gi kat pc aku dan die ejaskan.
Eh!! senang nyer? Ler.. untuk cover line aku cakap le "ilmu saye tak sampai peringkat ke tujuh lagi puan.. lagipon saye tak sempat nak blaja, cikgu saye da mati" (<-- lawak sengal ubi).
Ok lah tu. Lepas tu die kate "ade satu lagi dalam fail yang same tapi sheet yang lain. Ko print skali". Alamak, masalah same; mende tu nak dikawenkan ke dalam satu page ajek. Aku try.. takmo.. 2 kali try takmo gak.. last-last aku surrender dan cakap dengan die. Mase ni da rase malu tahap tenuk dah.. Ye la, takkan le staf nak suh bos lak yang setelkan?
Bos aku jawab "ala, senang jek. Saye tarik jek macam ni (mase tu die da kat PC aku sambil buat). "Eh! senang nyer... Malunye sayer.. Kalo gini saye blajar dengan puan la.." (<-- ayat nak kaver la tu..). Bos aku jawab balik "ala, pe nak dimalukan.. ko da blaja ilmu baru kan?"
Hmmm... betui tu betui.. tapi aku ni sejak semalam de masalah sket. Nape la otak aku ni? Da macam tak buleh nak proses maklumat dan data dengan optimum la.. :(
Aku kene wat sesuatu... Musti wat sesuatu supaye otak aku kembali seperti sedia kala.. tapi macam mane?
Penjejak Mimpi
- ari ni dapat 2 ilmu baru.. Hehehehehe..

1 comments:

kacang buncis said...

mkn multi vitaman hehehehe