Pages

Sunday, December 19, 2010

Hujung Tahun Dah...

Salam.
PEJAM celik pejam celik kite lagi bape ari nak masuk tahun baru. Lagi 12 ari nak masuk tahun 2011. Bile masuk tahun baru bermakne umur kite pon makin bertambah. Bile da bertambah tu maksudnye bebile jek kite akan 'dijemput'. Skang ni kematian bukan hanye orang tue ajek. Sesape pon buleh mati tanpa diduge.
Korang penah wat assessment azam korang diawal tahun ni? Amacam? Da accomplished ke belum? Ade mase lagik untuk mencapai azam korang tu. Cepat sebelum menjengah ke tahun baru. :)
Tapi ape susah kan? Tak tercapai tahun ni, sambung tahun depan. Penyudahnye azam tinggal azam kite tetap ditakuk lame; tidak berubah dan tetap macam tu.
Penjejak Mimpi - orang yang tidak berubah adalah orang yang rugi. Ups! berubah dari yang negatif pade yang positif maksud aku... :)

0 comments: