Pages

Thursday, January 6, 2011

Woot Woot Bloglist

Salam.
SKANG nak join '
Woot Woot Bloglist' lak.. Hehehehe.. Syarat-syaratnye kacang ngan yin ajek..
S1. Follow woot woot
S2. Buat satu entry bertajuk "woot woot bloglist "
S3. Dalam entry tu korang letak syarat syarat yang gua tulis ni (copy paste je )
S4. Then nyatakan blog korang tu kategori personal or informative or campur campur..
S5. Korang letak kat situ URL the best entry yang korang pernah tulis, yang ada dekat blog korang... korang punye entry yer, bukan gua punyer.. maximum entry korang letak tu 3 yer.. jangan lebih lebih.. lebih gua reject..
S6. Tag 3 orang kawan korang,make sure they know about it..
S7. Tinggalkan URL entry korang tu kat komen box sini.. thank you.

Ok, aku jawab ek?

J1. Dah folo
J2. Yang sedang dibace ni
J3. Dah letak pon
J4. Blog aku kategori campur-campur; which is personal pon ade.. agame ade sket.. sukan de sket.. hiburan de sket.. Ah! senang cakap caca merba lah..
J5. Aku nak letak Catatan Sengal Seorang Saye, Aku Nak Tanya Ni dan Hari Bercakap Sedunie.
J6. Aku nak tag Faztee Danisha, LLK, dan Mawar Puteh.
J7. Lepas ni aku drop url aku tu.. :)
Tarikh tutup 11.1.11 (memang cantik tarikh ni..)
Penjejak Mimpi
- bile nak update bloglist aku nih?

4 comments:

nora said...

haah cun ar date tu

Penjejak Mimpi said...

Ko tak join ke Nora?

woot-woot said...

as'salam

thanks for joining ! wish u luck then :)

Penjejak Mimpi said...

Salam woot-woot..

Welkam. Muge de tuah d tahun baru.. :)
Insya Allah.