Pages

Thursday, January 6, 2011

Izamir Ridzwan Pendrive Giveaway

Salam.
UNTUK kesekian kalinye aku nak menjoinkan diri dalam giveaway yang banyak dianjurkan oleh teman-teman blogger. Dan kali ni aku nak try dalam
'Izamir Ridzwan Pendrive Giveaway' lak. Jom kite skodeng pe syarat-syaratnye:
1. Musti jadi folower <-- done.. :)

2. Buat entri yang bertajuk Izamir Ridzwan Pendrive Giveaway dan link ke entri tersebut <-- pon dah..

3. Letak banner tu dalam entri dan sidebar blog sendirik <-- bereh..

4. Tag 4 member dan gitau dowang <-- aku nak tag
Blogger Boy, Scarlett's Petal, Kisah Hidup Kita dan Tenang Sudey
5. Tinggalkan link entry korang kat komen entry si
IR ni <-- okeh
Ler.. aku ingatkan payah sangat ke syarat-syaratnye. Pheww! Naseb bek die tak minte ati nyamuk 7 dulang.. ati kuman 7 dulang.. darah sendirik 1 tempayan! Hehehehehe.

Ok, selamat berjaye untuk diri aku sendirik dan untuk korang sume-sume..

Penjejak Mimpi
- Entri ni auto publish. Stenbai kot-kot lepas ni bizi ker.. Jangan lupe nak tag dowang udahler... :)

2 comments:

Anonymous said...

Penjejak Mimpi : yang kene tag kene wat post gak ke? kalau tak wat.. xle ek? hehe








Mari singgah ke Official BLog for Tenangsudey.

Penjejak Mimpi said...

To Ms/Mr Anon.. tu bukan paksaan.. tak kisah der... Hehehehe...