Pages

Monday, January 3, 2011

Lucky Followers - Saya Mau Hadiah

Salam.
MASE tengah skodeng entri sendiri yang bertajuk
Esok Dah Start Kerja tengok-tengok de 2 komen. Aku memang suke bace komen yang orang lain bagi dan seboleh mungkin aku musti reply. Ye la, tu sebagai tande aku appreciate komen dowang walaupon jarang skali pengomen akan datang balik nak bace komen die sebelum-sebelum ni. Eh, aku tak ye.. aku bese akan datang balik blog tu untuk tengok mane-mane komen aku yang mungkin tuan tanah kedaung tu akan reply.
So komen tu datang dari
Amy dan miszsheyla. Dalam komen miszsheyla tu die de pomot macam giveaway la. Nak tau detail, korang leh gi kat sini.
Aku da skodeng.. da bace.. da halusi details pe yang die mau. Pe yang aku paham ialah die buat segmen ni sebagai tande atau care menghargai followers die. Ye la, ni kan salah satu care nak appreciate followers. Lagipon ni buleh mempomotkan blog die. Dengan care ni buleh meramaikan sahabat blogger. Kan tuan tanah kan? Kan?

Hah! korang jangan nak tanye lak bile aku nak ikut jejak langkah tuan tanah kedaung ni wat giveaway... nanti-nanti la... Bile aku rase da mantop sket aku wat. Tapi bile tu aku tatau.. :)

Syarat die memang mudah giler. Kalo stakat korang pejam mate sebelah sambil makan kacang tanah cap tangan tu pon da buleh. Ok, kite tengok syarat die:

1. Tuan tanah kate musti jadi follower die.. <-- ler.. da name pon giveaway ni Lucky Follower so of coz la untuk follower jek :)

2. Pastu tuan tanah perintahkan buat satu entry dengan tajuk " LUCKY FOLLOWERS ~ SAYA MAU HADIAH" . Lepas tu angkat gambo di atas dan letak dalam entry tersebut and make sure link kan terus ke blog die atau link entry die tu.. <-- yang ni aku da buat.. link tu jap-jap gi aku bereskan. Kalo takde link, penyertaan korang akan dibatalkan! (<-- stetmen ni tuan tanah tak cakap. Aku yang tambah; sesekali gile kuase jap!)

3. Pastu kalo da buat entri untuk tajuk tu, korang kene tinggalkan link entri korang tu kat ruangan komen entri berkenaan kat blog tuan tanah ni. <-- skali lagi aku yang gile kuase ni nak ingatkan; kalo takde link entri korang tu, penyertaan korang akan dibatalkan serta merta. Sebarang surat menyurat, emel, sms atau panggilan tipon tidak akan dilayan. Sebab takut ati tuan tanah mudah tersentuh dan cepat kesian.. :)

4. Kalo sesape suke nak letak kat side bar pon, tuan tanah lagi suke. Ye la.. da gambor die melekat jek kat tepi tu.. Musti le tuan tanah suke.. Kan tuan tanah kan? Kan? Ngeeee

5. Haa.. tarikh tutup die ujung bulan ni. So korang de mase lagi 28 ari untuk join :)

Adiah die? Pergh!! Adiah utama RM50. Kalo dapat tu lepas jugak makan untuk lunch 4-5 ari. Hehehe.. Selain tu adiah lain ade topap Celcom. Ala... takkan Celcom jek? Abeh, aku yang gune Maxis ni cane? Ciss! verangan! Macam le akan menang pon aku nih.. :)

Pemenang akan diadili berdasarkan pade entri yang buleh membuatkan tuan tanah ni tertarik, menarik ko memang da bomb! Dalam erti kate lain kalo tuan tanah bace entri korang tu die seolah-olah dibom sebab rase entri korang yang menarik. Paham tak pe yang aku tulis ni?

Last skali.. pemilihan pemenang adalah muktmad. Sebarang rayuan tidak akan dilayan walaupon ade peserta yang menangis air mate darah skali pon. Sebarang rasuah dan pujuk rayu juge akan ditolak dan ditentang sehabis-habisnye.
Sekian, tima kaseyyy... :)

Penjejak Mimpi
- join giveaway pertame untuk tahun nie... :)

4 comments:

misz sheyla said...

huarghhh..thanks join...tok topup 2..ikut la korang pakai ape..saje letak celcom punyer gambo....eheeeh..kaber kesilapan sendrik ni..

Penjejak Mimpi said...

Salam.

You are most welcome... :)

Lulu caldina said...

good luck

Penjejak Mimpi said...

Lulu: thankz.. :)