Pages

Monday, January 10, 2011

Tolong Jangan Provoke Aku!

Salam..
ARI ni ajek da 2 orang duk provok aku suh sambar N8. Ni sume gare-gare entry aku yang
ni. Kene lak dapat duit 'terpijak' pagi tadi. Lagi le makin menjadi-jadi provok dowang ni. Sampaikan mak minah ni cakap kalo aku beli enset baru, die minte aku tolak blekberi aku tu kat die. Oh! no no no no.. Cannot maa...
Aku rase sayang lagi kat si 'curve' ni. Walaupon tak secanggih 'bold' ataupon 'torch' tapi ati ni masih ade rase setia kat 'curve' ku itu. So sori geng.. aku tak dapat menunaikan ajat ko tu.. walaupon ko sedaye upaye mengelip-ngelipkan mate buat muke cun tapi aku tidak akan terpedaye. Hehehehe..
Kecuali rosak, insya allah aku akan menten dengan blekberi ni. Untuk ari ni.. saat ni.. ati ni masih teguh dengan pendirian aku. Tapi esok luse hanye tuhan yang tau so sementare menunggu rancangan Allah seterusnye aku minte sangat pade korang "tolong jangan provok aku!" sebab aku tak tahan godaan... Hahahahahaha..
Penjejak Mimpi
- tengah usya Samsung Galaxy Tab.. usya jek.. bukan nak beli pon.. ngeh ngeh ngeh...

6 comments:

pencinta agung said...

~ape lagi andaq,sambar je la nokia N8 tue..saye leh kasi harge ank branak...~ngehngehngeh~~

Penjejak Mimpi said...

Ni lagi sorang pem'provok' terbaru... jangan le goda akuuuuuuuuuuu...huhuhuhuhu

lianalovekhairi said...

Samsung Galaxy pun best jugak...lebih kurang mcm iphone..adik kita pakai model tu ;-)

Penjejak Mimpi said...

LLK, samsung galaxy S memang design best. tp skang ngah usya samsung galaxy tablet.. macam i-pad. tapi kecik dari i-pad. hahahahaha

tp usya jek.. :)

me said...

akukah yang bersalah itu? wink wink..

Penjejak Mimpi said...

Bukan ko... jiran depan umah ko tu lah.. :)