Pages

Tuesday, January 18, 2011

Tian Ya Zhi Nu


Salam.
TAJUK kat atas tu ialah tajuk cite terbaru kat tv2. Cite ni ganti cite
The Beauty's Rival in The Palace. Aku memule malas nak folo cite ni sebab takmo 'terikat' lagik macam yang sebelum-sebelum ni.
Tapi semalam mate aku ni tetap gatal nak tengok jalan citenye. Cite ni kalo tajuk Inggeris die ialah The Tale of Royal Seamstres. So lepas solat asar, terus aku on tv. Alasan nak tengok kejap jek.. ye la nak gak tau cite ni tentang ape.. sape pelakon die... Ngeh ngeh ngeh...
Ropenye cite ni berkisarkan kisah sorang wanita yang menjalankan operasi menenun kain di zaman dedulu.. (<-- da penuhi kriteria cite fevret aku).. pastu ade lak pelakon Amy Chan (<-- juge da penuhi kritera cite fevret aku) so ape lagi yang menghalang aku dari terus melekat kat ruang tamu menonton tv?
Oleh kerane cite ni baru masuk episod 2 tapi aku lak baru layan episod 2 ni so aku tak dapat nak cite lebih detail lagi. Soon akan diupdate, insya Allah.
p/s
Amy Chan.. pelakon terkenal Hong Kong.. dulu meletup dengan cite The Good Old Days..
Penjejak Mimpi - nampak gaye aku terpakse mengikat diri aku setiap jam 6pm demi Amy Chan.. :)

6 comments:

ahsfantasy24 said...

xpena tgk pn..
tp die tu comel..!
:)

nora said...

the good old days...fenomena btul cite tu

Penjejak Mimpi said...

Salam.

Ahsfantasy24: awet mude die.. da umo 40++ tu...

Penjejak Mimpi said...

Salam.

Noa: bes kan cite TGOD tu.. :)

faztee said...

suke jugk tgk c Amy Chan ni..espc.ms cite TGOD tu..sweet and lembut je..bile tgk plakon M'sia rosnah Johari tu tringt lk kt dia...hahhaha

Penjejak Mimpi said...

Salam.

Faztee: Ms study dulu de sorang lect muke iras2 Amy Chan. So dikalangan kami duk pnggl die Ms 'Sau Hau' (watak Amy dalam cte TGOD).

Tp dlm cte ni nmpk die pon da gemuk dan tue.. mgkn watak ajek.. :)