Pages

Thursday, January 27, 2011

Tertidur.. :(

MALAM tadi aku dan dak umah gi makan luar. Ni makan luar yang betul-betul makan ye.. Bukan 'makan luar' yang lain. Hehehehe.. Sebenonye aku saje nak mengabihkan hot tiket Hotlink yang tinggal 3 tu. 2 da gune so daripade burn macam tu ajek lebih baik aku 'lupuskan'. Da due date validnye tiket tu untuk pizza sampai ujung bulan ni.
Sebenonye aku tak le beriye sangat nak makan piza ni. Sebab bulan lepas 2 kali aku duk melantak kan mende ni. Tapi mende da ade kan? Lebih baik gune ajek. Yang lagi sekeping tu ntah sempat ntah tidak aku lupuskan. Kalo sempat ok la.. tak sempat pon pade aku ok jugak.. Takkan tiap-tiap minggu nak melantak piza? Kalah omputeh.. Hahahahaha
Balik tu aku layan lak cite omputeh yang bertajuk Mean Girl lakonan utame Lindsay Lohan. Cite tu pade aku bes la. Ala, kisah bebudak kat high school..
Tapi malang skali.. time klimaks cite tu aku buleh lak terlena. Aduih!! Spoil betul la.. Memule tu aku da memang ngantuk giler tapi aku tahan lagi.. Sedar-sedar da dekat nak abeh cite tu. Jam pon dekat kui 11.45pm. Aduih... Hai mate.. napelah ko buleh terpejam lak time klimaks cite tu?
Da abeh terus aku tido. Isya' pon aku buat pagi tadi; sebelum subuh. Naseb bek sempat tapi tu la.. syukur alhamdulillah tuhan tak tarik nyawe aku dalam tidur...
Bese aku lepas maghrib aku tunggu isya. Tapi kalo da ngantuk sangat, aku tido dulu. Pepagi bute aku bangun solat isya'. Huh! orang lain bangun pepagi bute wat tahajjud, aku ni solat isya lak. Tak bagus tui cik PM nih.. :(
Penjejak Mimpi:
Alasan lain nape takde entri aku malam tadi.. :)

2 comments:

Kakzakie said...

Salam PM,

Nasib baik cerita belum habis. Kalau cerita dah habis lagilah geram dgn mata tu.... biasanya mata suka lelap kalau iklan kan. Hehehe....

Penjejak Mimpi said...

As-salam kak...

Tu la.. naseb baik... tapi tetap geram sebab terlepas time yang klimaks.. Lepas-lepas ni harap2 ade ulangan. Ala, tv kat malaysia ni kan suke ulang2 cite? ekekekekeke