Pages

Wednesday, January 19, 2011

Tiada Tajuk Yang Spesifik

MASUK ari ni bermakne da due (atau tige) ari takde entri aku di siang ari. Bukan ape.. bese aku akan stenbai entri auto publish untuk esok punye tapi masuk minggu ni ntah ape yang tejadi kat aku.. rase penat giler. So aku just publish entri untuk malam jek untuk cover yang siang punye. Paham tak pe yang aku tulis ni? Tak paham? Takpe. Tak penting pon.
Kat opis, macam bese manyak mende nak kene kejar. Tu lom buat pojek lagi tu. Kalo da stat design pojek RMK10, flet terus aku ni agaknye.. (<-- poyo jek.. macam le bizi sesangat).
Lately memang aku rase keje aku tak organize. Berterabur. Ntah mane-mane yang priority pon, aku tak tau.. Ntah ape la nak jadi dengan aku ni... :(
Muge esok menjanjikan sinar yang terang lagi menerangkan.. (<-- stetmen sengal ubi)
Penjejak Mimpi
- semangat yang ilang..

4 comments:

mary ann ;) said...

hahahah...sy cuba fhmkan apa yg akak nak sampaikan..hehehe

Penjejak Mimpi said...

Ann: ala.. tak penting la, dik... :)

lianalovekhairi said...

saya paham..kadang2x saya pun mcm tu jugak ;-)....

Penjejak Mimpi said...

LLK: tang mane yg paham tu? Hehehehe