Pages

Wednesday, January 5, 2011

I'm So Sorry Jennifer..

Hi..
SORRY la Jennifer.. malam tadi aku tak dapat dating dengan ko. Aku exhausted giler semalam. Ntah ape yang memenatkan, aku pon tatau. Semalam roh sape yang ko da tolong? Anak ko involve tak? Ermm.. kalo ikut cite ko yang bese, mane-mane roh yang muncul, anak ko musti terkait skali, kan?
Aku minte maaf Jen... skang ni aku memang tak dapat nak dating dengan ko slalu. Sebab aku da jumpe 'chenta ati' aku yang baru. Ko jangan jeles lak ek? Skang ni kalo memalam tak dating dengan die, aku tak keruan. Idup aku seolah-olah tak lengkap untuk ari tu. Paham-paham je la ek? Orang baru jatuh chenta...
Upss!! Ko jeles ek? Ape? Ko nak tau sape chenta ati aku yang baru? Tak yah tau la.. Hah! nak tau gak? Kalo aku tak gitau ko nak bunuh diri? Ok.. ok... chenta ati aku yang baru ialah dunie blog. Ok, puas ati?
So Jennifer Love Hewitt, i'm so sorry again. Next week kite dating ek? Aku tak janji le tapi insya Allah aku akan tengok cite lakonan ko. Pastikan episod cite Ghost Whisperer ko tu memang seram! Ape pon, ko memang gojes!
Ini le Jen yang aku maksudkan. Sori, die memang suke pakai seksi.. :)
(Picture credit to Mr Google)
Penjejak Mimpi
- suke layan cite seram.. :)

2 comments:

Kakzakie said...

Salam... buat kakak suspen je... ingatkan bercinta betul. macam cerpen jugalah gitu....

Penjejak Mimpi said...

Salam.

Hehehehe.. ajat di ati memang nak jadi penulis kak... tapi tak berjaye. Penyudahnye jadi penulis blog ajek. :)