Pages

Monday, January 10, 2011

Lagi-Lagi Facebook

Salam.
LATELY heboh pasal Facebook (FB) yang akan di close down menjelang 15hb Mac ni. Ups! aku tau kisah ni da lapuk pon kan? Erk! maksud aku korang da penah bace pasal ni tapi ade aku kisah? Ni blog aku so sukati aku nak tulis ape.. (<-- angin puting beliung da sampai?)
Ok, banyak pro and kontra bile betui FB nak ditutup. Penggune FB rate-ratenye tak dapat menerima berite tersebut. Tak mo terime kenyataan? Hahahaha..
Tapi sesungguhnye kebenaran berite ni aku pon tak dapat nak sahkan. Kejap-kejap aku bace tu hanye khabar angin. Bile aku bace sumber lain, kate memang nak close pon. So kalo betui FB nak close pade 15hb Mac ni, pade aku sesungguhnye ia tidak meninggalkan kudis pade aku dan jike ianye sekadar khabar angin, pon ianye tidak meninggalkan bekas yang bernanah pade aku. Sebab aku takde akaun FB! Hehehehehe..
p/s korang nak kate aku ketinggalan zaman sebab takde FB? Kate lah.. Kutuklah.. Aku da lali dah.. Badan aku da imune dengan sume tu. Aku tetap menten macam ni..
Penjejak Mimpi
- hanye Allah yang mengetahui segalenye.. Muge aku sentiase dalam rahmatMu, ya Allah.

4 comments:

Amy Syaquena said...

Kalau facebook tutup amy ok je cuma efect sikit la pada pembaca sebab salah satu cara tarikkan pembaca adalah dari facebook..

shima said...

tk nk tutup...sy hari2 bukak fb...

me said...

ye ke nak tutup, tutup la x kisahpun..

Penjejak Mimpi said...

Salam.

To Amy: Ala, amy da popla so tak kisah pasal perlunye FB

To Shima: Huh! antu Fb rupenye die nih

To Me: Ko bukan FB addicted, ok la...