Pages

Monday, January 24, 2011

Sakit Hati Betul Lah!!

KO ni apesal tak abeh-abeh kasi aku angin satu badan ni? Ape lagi yang ko tak pueh ati lagi kat aku? Cakap! Ape masalah ko? Ce cite.. ce cite.. ce cite... (<-- marah tapi buleh lak kuar dialog cite Antu Kak Limah Balik Umah ni pesal?) Ce ko terangkan kat aku kasik clear.. kasi jelas! Pe masalah ko? Aku de sakitkan ati ko ke? Tang mane yang sakit tu? Tang muke? Tang mate? Tang tinge? Tang tangan? Tang kaki? Tang mane? Cakap!! Cakap!!!! Takde kan? Ko takde luke mane-mane kan? Ko takde cedera mane-mane kan?

Kalo gitu nape ko ni lembab wahai brodben? Bukan lembab bese-bese. Super lembab! Kalo ko ni de kaki, lawan lumbe lari dengan sipot pon, aku sure sipot yang menang!! Nak protes sebab aku tak bayar? Ello.. aku on-time bayar tau! So pe masalah ko yang sebenonye ni?
- brodben ni memang slalu kasi aku angin satu badan.. :(
Penjejak Mimpi

4 comments:

Faztee Danisha said...

berok pun lg bek dr dia..kasi cmapak la klu berani

Penjejak Mimpi said...

FD: kalo ikut ati yg marah ni.. bukan sj brodben; dengan netbuk skali sy campak dari tingkat 15 ni. Baru pueh ati..

Faztee Danisha said...

kalu rs mrh nk cmpk..bgtau sy dlu..leh standby sambut..xpun sdkh je bukujaring tu kt sy..

Penjejak Mimpi said...

Hahahaha... walaupon sy ade 2 mende alah ni (laptop utk wat keje, netbuk untuk huha huha) tp syg woo...

kalo rs nk campak pon, ermmm... brodben aje la kot.. buku jaring tu.. nak kene pikir beribu2 lemon.. :)