Pages

Wednesday, January 5, 2011

Colorclickz 1st Giveaway 2011

Salam.
TAKMO cite pepanjang so aku terus nak terjah syarat-syarat die..

Syarat-Syarat Untuk Blogger:
1 - buat 1 entry bertajuk "COLORCLICKZ 1st GiveAway 2011" dan sertakan picture di atas ni
<-- done
2 - Jadi follower di blog ni
<-- pon dah
3 - 'Like'
fan page facebook ColorClickz <-- takde FB
4 - Tag 3 org kawan ye (nk tag lebih ramai pon boley je :p) <-- aku nak tag
suefiq09, nicksunshine dan mush. And make sure dorg tahu dorg di'tag k <-- jap-jap gi aku gitau dowang..
5 - Tinggalkan link penyertaan anda di ruangan comment entry ni (jgn lupe lak, nnti CC xtau yg uollz da join..okei? =_=) <-- lepas-lepas ni aku tinggalkan jejak aku kat situ.. :)

Tarikh tutup die lambat lagi iaitu 4hb Februari tapi mungkin de pindaan so kene cecepat.. nanti melepas.. Ngeee
Pe-pehal sile skodeng kat sini, wokeh?

Penjejak Mimpi - dapat poket untuk pendrive pon jadi ler... :)

0 comments: