Pages

Tuesday, January 25, 2011

Ini Entri Serius!

SEBENONYE aku malas nak tulis pasal ni. Tapi ari ni memang takde ong buat aku. Dari pagi membawak ke petang seolah-olah aku telah mengendong seguni kentang busuk. Aku tak salahkan sesape. Takde sape yang pakse aku kendong kentang busuk tu. It's all my fault. Salah aku sebab punyai sekeping ati yang terlalu rapuh dan nipis.
Apakan daya.. aku da tak tertolak dengan apa saja yang berlaku pade ari ni. Hinggekan RHB atm machine pon mempermainkan aku.. Maybank dan HSBC atm machine pon seolah-olah mempersendakan aku. Tu tak masuk kejadian di pejabat pos petang tadi. Ahh.. bile ati tu da terhiris.. makanye otak pon da tak mampu berpikir.. tindakan jauh skali bertindak rasional.. maka syaitan mulai memainkan peranan dalam memperdaye dan mengalpekan manusie..
Aku balik tadi masih dengan mengendong ketulan-ketulan kentang yang busuk tu. Meskipon ade usahe dari pihak luar untuk membuang kentang-kentang tu tapi disebabkan ati yang masih terase dan kejengkelannye masih bersisa makanye aku tidak mengizinkan kentang-kentang busuk tu diambil dari aku. Biarkan aku aje yang membuangnye sebab bukan salah sesiape. Salah aku.. :(
Penjejak Mimpi
- muge Allah mengampuni aku... :(

0 comments: