Pages

Sunday, January 23, 2011

Anak Saudara Aku Cakap..

ANAK sedare aku cakap time kami sembang dalam tipon "apelah andak.. tulis entri dalam blog tu pasal cite cine. Sape yang tengok, ntah.. Kot-kot andak sorang jek yang layan" (<-- lebih kureng gitu le stetmen die). Then aku jawab "ler.. tak kisahle. Aku memang suke layan cite cine dan aku suke menulis. So pe salahnye?" (<-- pon lebih kureng gitu la jawaban aku kat die).
Hehehehe.. even komen yang aku dapat pon sume kate dowang tak layan cite tu. Persoalannye kat sini ialah aku takde masalah kalo teman-teman blogger tak layan cite tu. Aku tak kisah. Prinsip aku mudah ajek; memasing ade hobi dan kesukaan memasing. Mungkin hobi aku tak same dengan korang dan mungkin hobi korang tak same dengan aku. Atau ade antare korang yang memang tak minat cite cine.. atau takde mase nak layan cite ni.. atau minat tapi takde kesempatan.. memasing ade 1001 sebab dan alasan.
Aku bagi contoh; ade yang suke shopping tapi aku sebaliknye. Daripade buang mase kat shopping complex lebih baik aku duk umah. Badan tak penat dan duit tak kuar. (<-- blanje berhemah..). Contoh lain macam kumpul stem. Itu hobi aku tapi mungkin ade yang rase hobi tu out-dated.. buang duit.. old-fashion.. hobi budak-budak.. bla bla bla... Itu sekadar contoh aje ye kengkawan.. :)
So kesimpulannye aku tak kisah dan aku tak rase ape-ape pade sume komen korang kat entri aku pasal cite cine tu. Janji aku dapat menulis.. menulis.. menulis dan menulis..
Pe pon, time kasih untuk sume komen-komen korang. At least aku tau korang masih sudi untuk ikuti blog picisan aku ni. Ewwah!! Time kasih skali lagi.. :)
p/s peace..
(Picture taken from Mr Google)
Penjejak Mimpi
- menulis hanye untuk kepuasan diri dan meramaikan kawan-kawan.. :)

2 comments:

pencinta agung said...

~mcm knl je dialog 2~

Penjejak Mimpi said...

sape? di mane? bagaimane? mengape?