Pages

Thursday, March 31, 2011

Ini Bukan Blog Gay

TADI skodeng jap Encik Nuffnang. Klik kat 'analitik' dan pastu klik kat 'kata kekunci' lak. Ni yang aku dapat..Ello... ni bukan blog gay atau blog mencari pasangan sejenis ye. Aku ni pompuan normal.
Sebenonye aku rajin gak check kate kunci yang slalu orang gune untuk masuk ke blog aku ni tapi kali ni rase cam lucu ade.. klaka pon ade..

Entah ape yang dipikirkan dek orang tu ye? Hai... dunie... dunie...
Penjejak Mimpi: Sengal ubi di ari Khamis.. :)

10 comments:

Faztee Danisha said...

ahak..Bica seorang GAYAH xpe gak..ni gay..aduyai..ade ke entri tu?tetibe je

Myaby said...

herk

gay!

ahahaha

sissyira said...

salam

hahha...ada can tukar tagline blog tu kak..hahah

MamaEma said...

hehehe... sampai gitu sekali...

Hanis MY said...

Salam sori lama tak sempat jenguk dan komen. terima kasih tak terhingga atas doa dan sokongan...terima kasih sgt2...keep in touch ye

Penjejak Mimpi said...

FD: Tu la pasal. Ntah pape. Mungkin sebab entri yang ni kot --> Saya Gay Saya OK

Penjejak Mimpi said...

Aby: Pesal ko gelak ha??

Penjejak Mimpi said...

Syira: uishhhkk! x kuase mak ni nyah, awwww :)

Penjejak Mimpi said...

Mamaema: Tau xpe.. :)

Penjejak Mimpi said...

Hanis: To tell the truth, 1st person yg sy ingat time tsunami di Japan tu ialah Hanis.

Insya Allah sy n kwn2 blogger yg lain sentiase mendoakan keselamatan & kesejahteraan Hanis dan sume rakyat Malaysia di sana.. :)