Pages

Wednesday, March 23, 2011

Kamera DSLR

Tak dapat beli, dapat usya gambar pon jadi la.. :(
(Thanx to Mr Google)
MASE on the way nak ke opis tadi, kat ruang legar Mid Valley dowang tengah set-up booth untuk jualan dan promosi kamera. Lantas membuatkan rase nak 'membazir'kan duit tu ke arah membeli kamera baru kembali membuak-buak. Adehhh...
Mase gi Cameron Highland ari tu, aku da try dslr abang ipar aku. Perghh!! best siot. Memang cantik la gambar die. Anak sedare aku lak (Shahril) duk cakap "beli la andak.. duit andak kan manyak?". Ape, die ingat andak die ni cop duit ke ape?
Tapi aku memang teruje la dengan kamera ni. Huhuhuhu.. Kalo tanye 'penasihat kewangan' aku, memang sah-sah die tak bagi. Membazir. Lagipon kamera sedia ade tu nak campak kemane? Dah la time aku beli tu rege die riban jugak. :(
Hmmm... rasenye kene tunggu kamera aku tu rosak dulu baru senang ati nak beli yang baru. Err.. ade sesape yang buleh tolong kasik jahanam kamera aku tu? Ngeeee
Penjejak Mimpi:
Aku bukan keje kat Mid Valley tapi opis aku kat Mid Valley. Paham tak?

14 comments:

Faztee Danisha said...

yup idaman kalbu jugak..tp bile fkirkan dh ade kamera..and bukn lh sorg photographer pun..tpkse bekukn hajat tu wt ms ni..tp rs nak gak suatu hr nt..hehehh..sabau menanti..cume yg leceh cam berat je nak usung gi sane sini..kmra sntiasa dlm beg doraemon sy ni..

CahayaCintaIlahi said...

jualan kamera kat mid valley tu dari bila sampai bila ek??

unknown girlz said...

hehe..idaman juga..
*yg lama campak kat dinding :p

xpe2.. kalau ada rezeki,one day t dpt la :D

Penjejak Mimpi said...

FD: Ade jual ke beg doraemon tu? Katne? Nak beli la. At least kalo blk kg @ gi site tak yah le nak bawak beg bnyk2. :)

Penjejak Mimpi said...

CCI: Tak sure la sbb pg tadi mcm baru set-up. Nnt sy riki2 ok? :)

Penjejak Mimpi said...

UG: Tak buleh la gitu sbb nmpk sangat nak beli yg baru. Psl tu tanye ade ke sesape nak 'tolong' kasi jahanam kamera tu? At least orang lain kasik rosak; bukan tuan kamera tu.. :)

nora said...

aku aku
aku boleh tolong jahanamkan :p

ENTRY HOT : Betul ke Tak Betul??

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

salam ziarah dan folo blog ini..

semoga tuan belog ceria2 selalu dan dirahmati Allah SWT

Penjejak Mimpi said...

Noa: Ko memang kan... :)

Penjejak Mimpi said...

Sahromnasrudin: As-salam kembali. Time kasih. Muge di pihak anda juge beroleh keberkatan dan didalam rahmat Allah juge. Amin..

lianalovekhairi said...

abg ipar PM pakai DSLR model ape???? LLK pun mengidam nak beli satu tapi sampai kesudah xbeli-beli lagi. Harga sebijik kamera ribu-riban.

Faztee Danisha said...

cik PM:nak beli ke poket doremon sy tu..ekslusif tau..sush nk dpt..sush jugk utk dujual beli..heheh

Penjejak Mimpi said...

LLK: Tak pasti le pulok.. yang pasti memang bes kalo snap gune kamera tu dan lebih bes kalo dapat sambar 1. Ngeeee

Penjejak Mimpi said...

FD: Eksklusif pon nak beli jugak.. :)