Pages

Wednesday, March 23, 2011

Dah Bersedia?

ARI ni stat odit SPK. Alhamdulillah fail pojek yang aku apdet tu tak kene odit. Pojek lain. Tapi aku kene gak stenbai untuk bersoal jawab dengan auditor untuk fail pengurusan.
Lucu kan? Aku ni orang teknikal tapi berhempas pulas handle fail pengurusan unit. Da lame aku pegang soal-soal pengurusan unit ni. Kire stat aku masuk keje la. Erm, agak-agak kalo aku takde samada takde kat dunie ni atau kat unit ni, sape yang sanggup wat keje cam aku ni ye?
Ape pon, aku tengah berdebar-debar menanti kedatangan audior (padehal tiap-tiap kali odit muke aku la yang mengadap auditor pasal fail pengurusan ni).
Sape auditornye ek? Jeng jeng jeng.. aku tau dan kenal sesangat sape. Tapi kene le profesional. Time keje, kene serius dan straight. Komited pade tugas. Time lain, buleh bertepuk tampar dan bergurau senda. Tak betui Puan auditor?
(Picture as usual songlap from Mr Google)
Penjejak Mimpi:
Banyak belajar dari kesilapan dan kekhilafan mase lalu...

2 comments:

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Pastinya dipikul oleh seseorang juga ... tiada orang yang 'indispensable' kerana manusia hanya insan kerdil. Ya kan?

Penjejak Mimpi said...

As-salam.

Betul tu kak G. Kite mmg manusie yg serba lemah, serba kerdil dan serba tidak berkemampuan..