Pages

Wednesday, March 2, 2011

Aku Tak Fikir Korang Faham

PEMBUKE kate: Ni entri sengal ubi. So korang tak yah nak perah otak pikir pe maksud yang tersirat dan tersurat dalam entri ni. Da name pon entri sengal kan? So just take it easy, babe..
Isi entri 1: Hmm.. kalo ikut tajuknye, memang aku ajek la yang paham pon. Dan korang lak sah-sah tak paham. Sebab korang pon bukan ade kat tempat kejadian malah korang tak tahu pon ape isi perbualan aku dengan sorang member tu. Perbualan dalam fon.
Kami berbual pasal satu perkare yang agak mengusutkan pikiran aku yang memang sedia kusut dan serabut. Tengah-tengah sembang tu, buleh lak terkua stetmen lawak die tu.
Isi entri 2: So mende yang die kate? Ce cite.. ce cite.. ce cite.. Die ade sebut pasal word "tut" dan "tut-tut". Hehehehe.. Memang aku gelak giler dengan stetmen brani mati die tuh. Siyes. Aku memang tak terpikir langsung pasal pe yang die mention tu.
Isi entri 3: On the way balik pon aku masih rase klaka dengan stetmen die. Cane lah die buleh terpikir soal tu? Dalam lrt, terpikir nak wat satu entri khas untuk die tapi last-last kensel. Rasenye die takmo publisiti fri macam yang pernah Tomodachi aku tu dapat. Hahahahaha..
Haipp!! Korang jangan salah paham ek? Member aku tu satu cawangan dengan aku tapi unit lenlain. Klu lain? Tak buleh.
Penutup: Nape la die buleh pikir advance camtu? Aku ni bukan sape-sape pon. Aku tak popla pon.. Aku tak glem.. Aku ni kuli cabuk jek kat opis tu.. Aku hanye insan bese-bese.. Insan yang cube buat baik kat sume orang.. (cewah!!)
(Picture credit to Google)
Penjejak Mimpi: Idop ni kalo macam susu F&N pon payah gak kan? :(

2 comments:

Anonymous said...

well,no komen....

Penjejak Mimpi said...

Anon: time kasih sbb tidak komen.. :)