Pages

Tuesday, March 1, 2011

Sakit Tekak.. Itu Alasanku..

DALAM minggu ni tekak aku memang meragam. Sebelum ni bangun pagi memang melampau sakitnye. Dan pagi ni, suare aku da macam suare Ella; rocker pemes satu ketike dulu. Sebenonye stat aku MC 2 minggu lepas tekak aku da rase tak best. Nak kate batuk memanjang, takde le pulok.
So pagi ni aku nak cakap banyak pon malas. Tapi tu lah.. dalam aku sakit tekak dan bersuare serak ni mase tu lah ramai le pulok umat manusie kol aku.. tanye aku memacam.
Bos pon time ni la nak tanye memacam jugak. Errr.. bos tak tanye pon aku yang tanye die. Hahahaha..
Pe yang pasti tekak ni telah menyebabkan aku takde selera nak cakap banyak. Nak makan pon rase tersekat-sekat.. Ubat batuk? Huh! Tak larat nak togok dah.. Dequadin pon tadi aku baru beli..
Malam ajek tido awal. Badan pon rase cam tak best. So mood nak berblogwalking pon semakin menghilang. So pade teman-teman yang rajin jenguk blog aku ni, maafkan aku sebab tak tinggalkan jejak sejak 3-4 ari ni kat blog hangpa. Aku sekadar apdet entri pepagi di opis pastu time rehat. Time lain aku bizi tahap cipan.. :( Insya Allah aku akan cube gak meninggalkan jejak aku kat blog hangpa; hanye nak membuktikan yang aku bukan sekadar si Penjejak Mimpi aje (<-- stetmen sengal ubi).
Penjejak Mimpi:
Nak kene telan panadol nih... :(

0 comments: