Pages

Friday, March 18, 2011

Yeay! Beres Semua

ALHAMDULILLAH berkat kesungguhan, ketekunan, kerajinan dan 'kesemangatan' yang membuak-buak aku da berjaye menghabiskan proses apdet fail yang berkenaan. Yeay!! Sume 16 fail telah slamat aku apdetkan isi perutnye termasuk 6 fail pojek LHDN Bangi dan JMG Kuantan.
LHDN Bangi dan JMG Kuantan termasuk dalam list untuk odit SPK yang dijadualkan minggu depan (lepas berkali-kali ditunde). Itu pon alhamdulillah aku da apdet so aku konfiden seandainye pojek ni kena odit minggu depan. Mane-mane yang aku muskil, aku dah pon dapat jawapannye. Alhamdulillah :)
Style aku dalam wat keje ni senang jek; kalo tak tau jangan memalu tanye. Jangan nak wat pandai atau memandai-mandai. Kalo memule orang pikir ko bodo pon tadah ajek la tinge tu. Telan ajek la kate-kate berbisa tu! Ko nak dapat ilmu kan? So ko kene prepare jek kalo kene sindir, perli, kutuk atau kene maki skalipon (<-- kalo ade). Tapi stakat ni aku tak penah kene pon malah 1 yang aku tanye, 5 ilmu yang aku dapat. Yang penting jangan malu nak bertanye dan berbahase bile bertanye. So orang yang ditanye dengan senang ati jawab setiap soklan kite.
Ade paham kengkawan sume?
Penjejak Mimpi:
Budi bahase amalan kite ye tuan puan.. :)

2 comments:

kakyong said...

untuk berjaya memang harus rajin bertanya.. ilmu takkan datang sendiri..

Penjejak Mimpi said...

kakyong: betui tu. teman stuju bebenor... :)