Pages

Thursday, March 3, 2011

Penat..

SAMPAI di Bukit Merah Lake Town dalam jam 8pm lebih. Aku memang da rase exhausted giler skang ni walau bukan aku yang bawak kete.. :)
Dari opis kui 9am lebih pastu di Ipoh, singgah jap di JKR Elektrik di Kampung Temiang. Sembang jap dengan member lame; sesame jadi student kat PUO dulu. Perghh!! Lame punye cite.. Bertahun-tahun dulu..
Pastu kami singgah umah mak jap; untuk solat dan lepas tu bergerak ke Tanjung Rambutan; nak lawat tapak untuk projek baru. Nun.. ceruk ke dalam nun. Nak kene masuk ke area Hospital Bahagia baru sampai.
Miting pastu gi ke tapak pojek kat situ jugak. Takde mende pon. Kalo ikut kami tak yah gi pon takpe sebab ape pon takde. Kot kalo building da ade, buleh le kami duk 'nyibuk' kan diri ni.. Tapi orang da ajak so aku pon gi aje la. Sesekali kua dari opis ni, ok gak.. Release tensen kate orang..
Lepas tu terus ke Bukit Merah Lake Town resort. Dapat bilik untuk 4 orang (konon) tapi .. (sile sambung gune ayat anda sendiri).
Esok akan bertolak ke Nibong Tebal, Pulau Pinang lak. Tujuan same; wat site visit..
So skang ni aku rase penat dan letih. Aku nak rehatkan diri sambil layan tv. Babai..
Penjejak Mimpi:
Nape aku kol receptionist dowang tak angkat ek? Da la kat sini takde astro.. Ntah ape-ape.. :(

2 comments:

me said...

mana bleh x tengok tapak.. w/pun tapak tu kosong je x de bangunan apa2, kena pegi tgk jugak tuk dpt feel ko nak design sok..

Penjejak Mimpi said...

me: nak dapat feel? aku tak buleh dapat feel kalo gitu..
hehehehehe... :)