Pages

Thursday, March 3, 2011

Tidak Bersiaran..

PAGI ni aku akan bertolak ke Ipoh dan lepas tu nak ke Penang lak. Ade lawatan tapak. Bertolak tak tau kui bape. Maybe dalam kui 9am lebih. So sempat la nak makan bekfes dulu. Hehehehe.. Perut musti diisi barule semangat tu ade (<-- stetmen poyo).
So untuk sementare, aku mungkin tidak akan bersiaran. Ala, bukan lame pon. Malam nanti aku apdet la blog picisan aku ni. Dun worry, netbuk ku ini akan ku bawe kemane ajek. Malam tadi da caj siap-siap..
Blog seboleh mungkin aku nak berapdet at least 1 entri sehari. Tak kisah la nak cite ape pon janji berapdet. Baru le puas ati ni.. Kan? Kan? Kan?
Penjejak Mimpi:
Bile tekak aku ni nak ok? :(

6 comments:

lianalovekhairi said...

pergi sana sorang2x ke PM????

Ati Masrif said...

semoga selamat pergi dan pulang ye..

jauh tu ..ipoh..pastu pahang...

Dda Ly said...

safe journey ok..:)

meh ke rumah,
~happy birthday damia~
keep in touch ye..♥♥♥

Penjejak Mimpi said...

LLK: Berdue lebih baik.. wakakakaka

Penjejak Mimpi said...

Kak Ati: tq. Bkn Pahang tapi Penang.. :)

Penjejak Mimpi said...

Dda Ly: Tq.. nanti sy jengah ye.. :)