Pages

Tuesday, March 29, 2011

Cuci Mata di Pagi Hari

PAGI ni baru sempat nak aplod gambar-gambar yang sempat aku snap mase gi Cameron Highland ari tu. Untuk info, aku gune kamera dslr abang ipar aku. Hehehehe.. Merase gak aku gune kamera die. Memang best la gune kamera tu. Pe lagi cik PM? Bile nak sambar satu? (<-- ati yang nakal sedang berkate-kate. Tanduk da tumbuh sket atas kepale tu..)

p/s Aku tak pandai dan takde ilmu pasal fotografi so sesape yang teror dalam bidang fotografi jangan gelak lak bile tengok gambar yang aku snap ni. (<-- kene ngaku tak pandai kalo betui-betui tak pandai. Jangan nak memandai-mandai)




Penjejak Mimpi: Kasik segar sket mate tu bile tengok bunga-bungaan.. :)

2 comments:

lianalovekhairi said...

nice picture.......pandai PM snap

Penjejak Mimpi said...

llk: errr... ye ke? PM main snap ajek yang cantik di pandang... :)