Pages

Tuesday, March 8, 2011

Hari Pertama

ARI ni ari pertame aku masuk keje lepas takde selame 5 ari. Sampai jek kat opis tengok-tengok.. macam bese la. Manyak surat yang nak diminitkan.. borang cuti yang perlu direkodkan dan fail-fail yang melambak nak kene apdet.
Ari ni juge bermulenye odit dalaman SPK untuk cawangan kami. Aku sempat apdet 1 pojek jek; pojek Bangunan Mineral & Geosains, Pahang sebelum bertolak gi site. 1 lagi; pojek LHDN Bangi/Shah Alam nak kene apdet lepas ni.
Rasenye takde masalah sangat sebab fail-fail tu aku da apdet sebelum-sebelum ni. Tapi nak kene selak gak sket-sket. Nak kene tengok mane-mane borang ISO yang takde nak kene ade kan juge..
Pe pon, muge ari ni menjadi permulaan yang baik untuk aku, insya Allah..
Penjejak Mimpi: Terase usie ni semakin ke penghujung... :(

4 comments:

Kakzakie said...

Kalau PM kata usia dah dipenghujung apalah lagi kakak ini. Yg penting selagi hidup kerja dunia dan akhirat usah diabaikan insya-allah kita beroleh kedua-duanya.

Penjejak Mimpi said...

Kakzakie: insya Allah. Muge kite beroleh kabaikan dunie dan ahirat.. :)

sissyira said...

salam

kalau dulu org masuk bila bau minyak wangi
sekarang masuk bilik baun minyak ubat
begitulah syira hari-hari
dah tua benar nampaknya diri ini..hehe

Penjejak Mimpi said...

syira: same la kite.. enjin da tua.. :)