Pages

Wednesday, March 2, 2011

Jom Join Bloglist Blogger Baru

WALAUPON aku da lame jadi blogger tapi kuncu-kuncu aku kurang dari 300 orang so aku layak menyertai segmen yang dianjurkan oleh cekgu ni.
Hangpa mau join? Klik jek kat
sini untuk keterangan lanjut.
Penjejak Mimpi:
Aku budak baru blaja.. kalo salah tolong tunjukkan.. :)

16 comments:

Kakzakie said...

Tak ada yg baru tak adalah yg lama. Ewah... PM ini macam masih baru pulak ye. Kalau gitu kakak pun nak join la. Hikhikhik...

nora said...

aku nk join bloglist ko, leh tak??? =p

Penjejak Mimpi said...

Kakzakie: Sy mmg baru.. baru nak aktifkan diri ni ha.. Hehehehe..

Join la kak.. nak sonok2... :)

Penjejak Mimpi said...

Noa: Aku tak penah wat pe2 segmen tapi blog ko aku da masukkan pon.. tak caye? Ce tengok.. ce tengok..

kt blog lagi satu pon ade la...

sissyira said...

salam...

kita tak leh joint kot..

ce baca ce baca

nyit nyit semut sape sakit naik atas

haha

lianalovekhairi said...

saya pun blogger baru gak, ngehhhh

Hanis MY said...

wow..goodluck tau...

Amy Syaquena said...

alahai amy rasa macam amy x leh join sama je huhu..

Penjejak Mimpi said...

syira: mmg la.. folower syira da riban.. len la akak ni.. cipot ajek bilangannyer.. :)

Penjejak Mimpi said...

LLK: baru kah? Skang da tak bz ka LLK? Jage2 kat blakang.. ne tau kot2 Pn HA duk bace entri..

wakakaka

Penjejak Mimpi said...

Hanis: tq yer... :)

Penjejak Mimpi said...

Amy: ni lagi sorang otai.. folower da riban2.. bile agaknye sy leh ade folower sebanyak Amy ya?

lianalovekhairi said...

PM: hari nie line clear coz bos cuti....so, arini nak berblog sampai lebam biji mata..ngehhh

Anonymous said...

aku ni tak ade blog dan tak ade folower , tapi i folow

Penjejak Mimpi said...

LLK: so skang da lebam ke lom bijik mate tu?

Penjejak Mimpi said...

Anon: Tqvm :)