Pages

Monday, February 21, 2011

Segmen: Saya Newbie

TERASE nak join segmen oleh blogger Junko El Hida ni. Sesape nak join kene letak header blog die dan jawab 1 soklan iaitu "ape korang nak buat kalo da jadi otai dalam dunie blog?".
So ni jawapan tulus ikhlas yang lahir dari ati yang putih bersih bagai baru lepas dicuci dengan serbuk pencuci DAIA..
"Kalo aku da jadi otai, insya Allah aku akan ikut jejak langkah Ben Ashaari; wat segmen demi segmen untuk kenalkan mane-mane nubi dalam dunie blog ni. Pastu mane blog yang best dan menarik, insya Allah aku akan wat review. Galakan demi galakan aku akan berikan pade sume nubi.."
Eceh!! Macam wat janji sebagai calon pilihanraye ajek. Nanti bile da jadi otai, segmen ke mane.. review kemane.. Ishk!! minte dijauhkan la ye.. Tuhan marah orang lupe diri ni.. Nauzubillah..
Pe lagi? Sesape nubi tu moh cepat join. Sile skodeng kat
sini untuk keterangan lanjut.
Penjejak Mimpi:
Tuhan marah orang lupe diri.. bangge diri... Ingat tu Cik PM.

2 comments:

mary ann ;) said...

saya yakin akak akan tepati janji akak tu..hehehe ;)

Penjejak Mimpi said...

Ann: da bekfes lom ni? Jom akk blanje. Akk wat sandwic telur ajek pg ni.. Meh sini... :)